TFF 1. Lig’e yükselen Bursaspor, yeni sezon öncesi kadrosunu güçlendirme çalışmalarına hız verdi. Yeşil-beyazlı kulüp, yaptığı açıklamalarla hem Lincoln Henrique hem de Lewis Baker transferlerini resmileştirdi.
Bursaspor’un duyurusuna göre, daha önce Fenerbahçe forması giyen Brezilyalı orta saha oyuncusu Lincoln Henrique takıma katıldı. 27 yaşındaki futbolcu, Süper Lig döneminde özellikle duran toplardaki etkili performansıyla dikkat çekmiş, son olarak Portekiz ekibi Alverca’da forma giymişti.
Yeşil-beyazlı ekip aynı zamanda İngiliz orta saha oyuncusu Lewis Baker’ı da kadrosuna dahil ettiğini açıkladı. Kariyerinde daha önce Trabzonspor’da da görev yapan 31 yaşındaki futbolcu ile 1 yıllık sözleşme imzalandığı bildirildi.
Transferlerin ardından Bursaspor’un orta saha rotasyonunu önemli ölçüde güçlendirdiği ve yeni sezonda iddialı bir kadro kurmayı hedeflediği değerlendiriliyor. Yönetimin, TFF 1. Lig’de şampiyonluk hedefi doğrultusunda kadro planlamasını sürdürdüğü ifade ediliyor.
Lincoln Henrique ve Lewis Baker’ın takıma katılması, taraftarlar arasında da büyük heyecan yaratırken, iki oyuncunun kısa süre içinde takıma adapte olması bekleniyor.