Suudi Arabistan Pro Ligi'nde şampiyonluk elde eden Al Nassr'da önemli bir ayrılık gerçekleşti. Ünlü Portekizli teknik direktör Jorge Jesus, Damac karşılaşmasının ardından görevini bıraktığını resmen duyurdu. Tecrübeli antrenörün ayrılığının ardından eski takımı Fenerbahçe hakkında yaptığı yorumlar ise spor dünyasında büyük yankı uyandırdı.
Al Nassr’ı ligde başarıyla şampiyonluğa taşıyan Jorge Jesus, maç sonrasında düzenlenen basın toplantısında net ifadeler kullandı. Portekizli teknik adam, "Al Nassr’daki son maçıma çıktım. Buradaki görevimi tamamladım ve ayrılıyorum" şeklinde açıklama yaparak Suudi Arabistan kariyerini sonlandırdığını belirtti.
Bir süredir eski kulübü Fenerbahçe ile anılan deneyimli teknik direktöre, sarı-lacivertli takıma geri dönme ihtimali soruldu. Jorge Jesus’un bu soruya verdiği yanıt, taraftarları heyecanlandıran bir şekilde açık kapı bıraktı:
"Kariyerim boyunca çalıştırıp da şampiyon yapamadığım tek takım Fenerbahçe'ydi. Belki de orada henüz tamamlamam gereken bir hikaye vardır. Fenerbahçe seçeneği de şu anki olasılıklardan biri."
Al Nassr'daki görevini başarıyla tamamlayan Jorge Jesus'un geleceği hakkında nasıl bir yol çizeceği merakla bekleniyor.