Aziz Yıldırım Fenerbahçe’de Tarih Yazdı: 13. Kez Başkanlığa Seçildi
E
Yazar Medya
5 dk okuma
242 okunma
Yayınlanma: 8 Haziran 2026 05:16
Aziz Yıldırım Fenerbahçe’de Tarih Yazdı: 13. Kez Başkanlığa SeçildiFoto: Yazar Medya
Paylaş
Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı’nda önemli bir sonuç ortaya çıktı. Sarı-lacivertli kulüpte yapılan seçimlerde Aziz Yıldırım, 17 bin 245 oy alarak yeniden başkanlığa seçildi ve kulübün 35. başkanı oldu. Bu sonuçla Yıldırım, Fenerbahçe tarihine bir kez daha adını yazdırdı.
Toplamda 15 kez başkanlık seçimlerine giren Aziz Yıldırım, bu seçimle birlikte 13. kez başkanlık koltuğuna oturdu. İlk kez 1998 yılında göreve gelen Yıldırım, uzun yıllar süren başkanlık döneminde kulübe damga vurmuştu. 1998–2018 yılları arasında kesintisiz şekilde görev yapan Yıldırım, 20 yıllık süreçte Fenerbahçe’yi birçok sportif başarıya taşımıştı.
2018 ve 2024 seçimlerinde rakibi Ali Koç’a karşı kaybeden Yıldırım, 2026 seçimlerinde yeniden yarışa katılarak bu kez ipi göğüsledi. Seçim süreci boyunca yoğun katılımın olduğu genel kurulda, kulüp üyeleri arasında büyük heyecan yaşandı.
Açıklanan sonuçlarla birlikte Fenerbahçe’de yeni bir dönem başlarken, Yıldırım’ın yönetim kadrosu da netleşti. Tecrübeli başkanın önümüzdeki günlerde hem mali yapı hem de sportif başarı hedefleri doğrultusunda önemli adımlar atması bekleniyor.
Fenerbahçe camiası, Aziz Yıldırım’ın dönüşüyle birlikte yeni bir yapılanma ve şampiyonluk hedefiyle hareket edecek güçlü bir döneme girmiş oldu.