Mobil Uygulamayı İndir

Haberleri mobil uygulamamızdan takip edin!

Bildirimler

Sitemize Hoş Geldiniz

Güncel haberler ve son dakika gelişmeleri için bizi takip edin!

Şimdi

Fenerbahçe taraftarı: "O olmasaydı puan alamazdık" dedi.

A
Arşiv
5 dk okuma 113 okunma Yayınlanma: 13 Ocak 2026 20:18 Güncelleme: 24 Haziran 2026 11:01
Fenerbahçe taraftarı: "O olmasaydı puan alamazdık" dedi.
Fenerbahçe taraftarı: "O olmasaydı puan alamazdık" dedi. Foto: Yazar Medya
Süper Lig'de oynanan dev Fenerbahçe-Galatasaray derbisi 1-1 sonuçlanırken, sarı-lacivertlilerin beraberlik golü Jhon Duran'dan geldi. Genç golcü, 90+5'te ağları havalandırarak maçın en kritik anına imza attı. Mücadelenin ardından sosyal medya Jhon Duran yorumlarıyla dolup taştı. Fenerbahçe taraftarları, genç oyuncunun son dakika golü nedeniyle onu adeta kahraman ilan etti. Taraftarların çoğunun ortak mesajı ise, "O olmasaydı puan alamazdık" oldu. Duran'ın oyuna girdikten sonra yarattığı enerji ve attığı kritik gol, Fenerbahçe camiası içinde de büyük memnuniyet yarattı. Performansı, taraftarlar tarafından maçın en değerli anı olarak değerlendirildi.

Etiketler

#Gundem #Haber #Futbol

Videolar