Mobil Uygulamayı İndir

Haberleri mobil uygulamamızdan takip edin!

Bildirimler

Sitemize Hoş Geldiniz

Güncel haberler ve son dakika gelişmeleri için bizi takip edin!

Şimdi

Kaptan Eda Erdem'in Şampiyonluk İçin Mesajı: "Kupayı Almayı Umuyoruz

E
Yazar Medya
5 dk okuma 314 okunma Yayınlanma: 23 Mayıs 2026 06:54
Kaptan Eda Erdem'in Şampiyonluk İçin Mesajı: "Kupayı Almayı Umuyoruz
Kaptan Eda Erdem'in Şampiyonluk İçin Mesajı: "Kupayı Almayı Umuyoruz Foto: Yazar Medya

Vodafone Sultanlar Ligi final serisinin dördüncü karşılaşmasında Fenerbahçe Medicana, ezeli rakibi VakıfBank’ı müthiş bir mücadele sonrası 3-2 mağlup ederek seride durumu 2-2’ye eşitledi. Şampiyonluk için son maça taşıyan bu önemli galibiyetin ardından sarı-lacivertlilerin başarılı kaptanı Eda Erdem, dikkat çekici açıklamalarda bulundu.

Finale Layık, Uzun Süreli Bir Mücadele Gerçekleşti

Karşılaşmanın ardından görüşlerini paylaşan tecrübeli orta oyuncu, her iki takımın da sahada büyük bir karakter ortaya koyduğunu ifade etti:

Maçın seyir zevki oldukça yüksekti ve her iki takım da büyük bir mücadele sergiledi.

"Bugün gerçekten finale yakışır, uzun süreli ve izleyiciye keyif veren bir maç oldu. Sahada yer alan her sporcu, elinden gelenin en iyisini ortaya koymak için savaş verdi. VakıfBank’ı da gösterdikleri performanstan dolayı tebrik ediyorum, gerçekten güçlü bir ekip."

"Bugün bizi destekleyen harika bir seyirci kitlesine sahip olduk; salonu dolduran herkese içten teşekkürlerimi sunuyorum. Şu an seride durum 2-2 oldu ve iş artık 5’inci maça uzandı. O gün sahada doğru olanları yaparak, iyi bir voleybol oynayıp umarım kupayı müzemize götüreceğiz."

Toplumsal Olaylara Duyarlılık Gösterdi

Kaptan Eda Erdem, sporun ötesindeki gelişmelere dikkat çekerek insani bir duruş sergiledi. Tecrübeli voleybolcu, "Şanlıurfa ve Kahramanmaraş'ta meydana gelen üzücü olaylardan ötürü derin bir üzüntü içindeyiz. Hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, kederli ailelerine ve yakınlarına sabır diliyorum." ifadelerini kullandı.

Ne Kadar Güçlü Bir Takım Olduğumuzu Gösterdik

Sezon boyunca kaçırdıkları hedeflere rağmen takımın asla pes etmediğini vurgulayan Eda Erdem, takım dayanışmasının önemine değindi:

  • Takım Oyunu Gücü: "Bu sezon iki hedefimizi gerçekleştiremedik ama bu finallerde ne kadar büyük ve kaliteli bir takım olduğumuzu herkese yeniden kanıtladığımızı düşünüyorum. Sahada gerçek bir takım oyunu oynayıp herkesin sistemin içine dahil olduğu zaman, voleybolumuz çok farklı bir seviyeye ulaşıyor."

  • Final Maçının Stresi: "Önümüzdeki 5'inci ve son maç her iki takım için de oldukça zor geçecek. Ciddi bir psikolojik stres yaşanacak. Her iki takım da hem çok yorgun hem de kupayı kazanmak için büyük bir istek duyacak. Kazanmak için her şeyimizi ortaya koyacağız."

Etiketler

#Eda Erdem #Fenerbahçe Medicana #VakıfBank #Vodafone Sultanlar Ligi #şampiyonluk mücadelesi #voleybol finali #spor ve toplumsal duyarlılık

Videolar